Cookies

We gebruiken cookies zodat deze site goed werkt. Ook kunnen we met cookies advertenties tonen op andere websites. Klik op 'Ja' om alle cookies te accepteren. Meer weten of uw instellingen aanpassen? Ga naar privacy en cookies.

Direct naar content

Ik heb op tijd geld overgemaakt. Maar mijn rekening is niet betaald.

U hebt een herinnering of aanmaning ontvangen, terwijl u de rekening wel op tijd hebt betaald. Dit kan gebeuren als u niet het juiste rekeningnummer gebruikt.

Hebt u niet het juiste rekeningnummer gebruikt? Dan gaat de betaling niet goed. Wij storten het geld dan terug op uw bankrekening.

Uw rekening is dan niet betaald. Daarom kunt u een herinnering of aanmaning krijgen voor de rekening die u wilde betalen.

Wilt u de rekening meteen betalen? Dat kan makkelijk via Mijn Waternet.

Rekeningen betalen.

Of bekijk welke rekeningnummers u nodig heeft om het geld zelf over te maken.

Berrybot Berry, de digitale assistent