Contact met Waternet

Hebt u een vraag? Of wilt u iets doorgeven? De meeste klanten helpen we online. Kunt u het toch niet vinden op onze website? Stel dan uw vraag aan onze medewerkers van de klantenservice. We helpen u graag.

Veel zaken kunt u makkelijk zelf regelen. Zoals een rekening bekijken en betalen. Of uw gegevens aanpassen. Komt u er toch niet uit? Dan kunt u bellen of chatten met onze klantenservice.

Bellen

0900 93 94 (normale kosten)

Bel ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur.

Elke dag helpen we meer dan 1.500 klanten via de telefoon. Daardoor kan het op sommige momenten druk zijn. U wacht gemiddeld 2 minuten.

Chatten

Chat met ons op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur.

Het chatscherm verschijnt vanzelf op deze pagina als er een medewerker beschikbaar is.

E-mail

Is onze klantenservice niet bereikbaar? Stel uw vraag dan via e-mail. U krijgt binnen 5 werkdagen een reactie.

Vraag stellen per e-mail

Veelgestelde vragen van andere klanten

Klantnummer kwijt? U hebt het zo gevonden.

Lees meer

Misschien hebt u op hetzelfde moment betaald als wij de herinnering hebben verstuurd. Dan kunt u de herinnering negeren. U kunt in uw rekeningen nakijken of u betaald hebt.

Kijk hier uw rekeningen na

U kunt uw drinkwater en waterschapsbelasting in delen betalen via automatische incasso. Binnenhavengeld kunt u niet in delen betalen.

In delen betalen via automatisch incasso.

De betaling van uw drinkwater schrijven we 3 weken na de datum op de rekening af. Waterschapsbelasting rond de 28e dag van de maand.

Lees meer

Wilt u uw termijnbedrag aanpassen? Dat kan. Onze klantenservice helpt u graag verder.

Naar onze klantenservice