Contact met onze klantenservice

Hebt u een vraag? Of wilt u iets doorgeven? De meeste klanten helpen we online. Kunt u het toch niet vinden op onze website? Stel dan uw vraag aan onze medewerkers van de klantenservice. We helpen u graag.

Veel zaken kunt u makkelijk zelf regelen via Mijn Waternet. Zoals een rekening bekijken en betalen. Of uw gegevens aanpassen.

Rekening bekijken en betalen

Gegevens aanpassen 

Chatten

Snel het antwoord op uw vraag? Chat met ons! Klik hiervoor op de tekstballon, rechtsonder in beeld.

U begint een chat met onze digitale medewerker. Heeft hij geen antwoord op uw vraag? Dan kunt u kiezen voor een gesprek met een medewerker van onze klantenservice. Dit kan op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur.

Bellen

0900 93 94 (normale kosten)

Of

+31 889 39 4000 (vanuit het buitenland)

Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Elke dag helpen we ruim 1.500 klanten via de telefoon. Daardoor kan het soms druk zijn. U wacht gemiddeld 2 minuten.

E-mail

Is onze klantenservice niet bereikbaar? Stel uw vraag dan via e-mail. U krijgt binnen 5 werkdagen een reactie.

Vraag stellen per e-mail

Veelgestelde vragen van andere klanten

Klantnummer kwijt? U hebt het zo gevonden.

Lees meer

Per 1 januari 2017 sturen wij geen acceptgiro’s meer mee bij rekeningen en aanslagen.

Lees meer

Voor uw drinkwater, waterschapsbelasting en binnenhavengeld gebruikt u een apart rekeningnummer.

Bekijk onze rekeningnummers

Misschien hebt u op hetzelfde moment betaald als wij de herinnering hebben verstuurd. Dan kunt u de herinnering negeren.

Kijk hier uw rekeningen na

Wilt u uw termijnbedrag aanpassen? Dat kan. Onze klantenservice helpt u graag verder.

Naar onze klantenservice

Maak direct een account aan voor Mijn Drinkwater. Als u een account hebt, kunt u meteen inloggen.

Mijn account aanmaken