Help ons verbeteren

Hebt u een klacht, tip of compliment? Laat het ons weten. Met uw hulp verbeteren wij onze diensten.

Wij willen u zo goed mogelijk helpen. Toch kan er soms iets misgaan. Hebt u iets vervelends met ons meegemaakt? Of bent u niet tevreden over onze diensten? Dan kunt u een klacht indienen.

Uw mening is belangrijk voor ons. Zo kunnen wij u en andere klanten van Waternet beter helpen. Ook vinden we het fijn om tips en complimenten te ontvangen. Zodat we weten dat we u ergens goed mee hebben geholpen.

Hoe meld ik een klacht?

U kunt uw klacht online melden.

Hebt u een tip of compliment?

U kunt uw tip of compliment online doorgeven.

Vindt u het leuk om vaker uw mening te geven?

Meld u dan aan voor ons klantenpanel.

Wat doen wij met uw feedback?

U krijgt binnen 8 werkdagen een reactie op uw klacht. Uw reactie gebruiken we om onze diensten te verbeteren.

Lees hoe we onze app VaarWater verbeteren met hulp van klanten.

Vraag en antwoord over uw klacht, tip of compliment

Bent u niet tevreden over onze behandeling van uw klacht? Dat vinden we natuurlijk jammer om te horen. We horen graag waarom u niet tevreden bent. En hoe we u misschien toch nog kunnen helpen. Wilt u uw klacht ergens anders kwijt? Dan kunt u terecht bij de Ombudsman van Amsterdam of de Nationale ombudsman.

Lees meer

In sommige gevallen kunnen we uw klacht niet behandelen. Bekijk welke situaties dit zijn.

Lees meer