Geen rekening drinkwater ontvangen?

We gaan binnenkort een achterstand inhalen.

Een aantal klanten heeft al een tijd geen drinkwaterrekening van ons ontvangen. Om deze achterstand in te halen gaan we bij deze klanten het openstaande bedrag in 1 keer in rekening brengen. We begrijpen dat dit vervelend is en bieden hiervoor onze excuses aan. 

Door problemen met ons nieuwe computersysteem konden we een deel van onze klanten een tijd lang geen drinkwaterrekening sturen. We zijn hard bezig om deze achterstanden in te halen.

Hebt u al even geen drinkwaterrekening ontvangen? Dan krijgt u binnenkort een brief van ons. Bij deze brief krijgt u 1 rekening met alle openstaande bedragen.

Betaal in delen

Wilt u of kunt u het openstaande bedrag niet in 1 keer betalen? Dan kunt u er ook voor kiezen om in delen te betalen. Zodra u de brief hebt ontvangen, kunt u dit gemakkelijk online regelen in Mijn Waternet.

Vragen?

Hebt u nog vragen na het ontvangen van de brief?
Bel ons dan op 0900 93 94 (normale belkosten). U kunt ons bereiken op werkdagen van 08:00 tot 17:00 uur.