Uitstel van betaling tijdens coronacrisis

De coronacrisis raakt ons allemaal. In deze moeilijke tijd bieden we al onze klanten graag een steuntje in de rug.

Kunt u door de coronacrisis uw aanslag waterschapsbelasting of drinkwaterrekening niet op tijd betalen? Bel ons dan zo snel mogelijk om uitstel van betaling of een betalingsregeling aan te vragen. We bekijken per geval en per rekening hoe we u het beste kunnen helpen. Als u uitstel krijgt, krijgt u in ieder geval uitstel tot 31 augustus 2020.

Houd de volgende gegevens bij de hand:

  • Uw klantnummer of factuurnummer (drinkwaterrekening)
  • Uw BSN, subjectnummer of aanslagnummer (aanslag waterschapsbelasting)


Bel ons voor elke rekening

Hebt u uitstel gekregen voor een rekening? En krijgt u daarna weer een rekening van ons die u niet kunt betalen? Bel ons dan om opnieuw uitstel aan te vragen.

Zo kunt u ons bereiken

Bellen

Onze klantenservice is gesloten. Wilt u een storing doorgeven? Dat kan 24 uur per dag.

Bel ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Op werkdagen kunt u tot 20.00 uur chatten met een medewerker.

0900 9394 normale belkosten
+31 889 39 4000 vanuit het buitenland
Gesloten