U gaat uw verhuizing doorgeven

In korte stappen geeft u uw verhuizing door. U blijft gewoon klant van Waternet. U kunt hier ook een extra woning aanmelden.

We stellen u per stap een aantal vragen. Wilt u iets aanpassen? Dan kunt u altijd weer terug naar een vorige vraag.

of ENTER

Oud adres

Wat is uw oude adres?

Kies uw oude adres. Dit is het adres dat u afmeldt.

We hebben geen adres gevonden dat u kunt afmelden.

Ik wil geen adres afmelden, maar een extra adres aanmelden

Vanaf welke dag woont u niet meer op uw oude adres?

Kies de dag waarop u uw sleutel inlevert. Kies een datum tot 3 maanden in de toekomst. Of tot 1 maand terug, als u al verhuisd bent.

Kies een andere datum: tot 3 maanden in de toekomst of tot 1 maand geleden.
of ENTER

Is dit uw oude adres?

Controleer uw oude adres en de datum. U meldt dit adres af vanaf deze datum.

Adres

{{chosenAddress.street}} {{chosenAddress.streetNumber}} -{{chosenAddress.addition}} Aanpassen

Postcode en woonplaats

{{chosenAddress.zipCode}} {{chosenAddress.city}}

Datum inleveren van sleutel

{{moveDateDutch}} Aanpassen

of ENTER

Meterstand oud adres

Vul in de volgende stap de meterstand in van uw oude adres. Met deze meterstand maken wij uw eindafrekening.

Kunt u de meterstand nu niet doorgeven? Geen probleem. Dit kunt u ook later doen. U krijgt hiervoor een e-mail als herinnering.

meterstand
  • Vul de cijfers in die op de zwarte vlakken staan van uw watermeter.
  • Uw meternummer staat op de watermeter.
of ENTER
Terug naar meterstand oud adres

Wat is de meterstand van uw oude adres?

Vul de {{meter.numberOfDigits}} cijfers in die in de zwarte vlakken staan van uw watermeter.

Uw meternummer is {{meter.meterNumber}}.

We weten ongeveer wat uw meterstand is. Verschilt de stand die u invult erg van wat wij verwachten? Dan geven we dit aan.

Deze meterstand verwachten wij niet. Weet u zeker dat u de juiste stand van de watermeter hebt ingevuld? Tip: vergelijk het nummer op uw watermeter met het nummer hierboven. Deze meterstand verwachten wij niet. Weet u zeker dat u de juiste stand van de watermeter hebt ingevuld? Tip: vergelijk het nummer van uw meter met het nummer hierboven.
Ik kan mijn meterstand nu niet doorgeven
of ENTER
Terug naar meterstand oud adres

Klopt uw meterstand?

Meterstand

Aanpassen

of ENTER

Nieuw adres

Wat is uw nieuwe postcode?

Vul een geldige postcode in.
of ENTER

Wat is uw nieuwe huisnummer?

Vul uw huisnummer in zonder toevoeging. In de volgende stap kiest u het precieze adres.

Vul een geldig huisnummer in. Zonder toevoeging.
of ENTER

Kies uw nieuwe adres

Kies het adres dat u wilt aanmelden. U kunt per keer 1 adres aanmelden.

Sorry! We hebben uw nieuwe adres niet gevonden. Vul uw postcode of huisnummer opnieuw in.

Wanneer ontvangt u de sleutel van dit adres?

Kies een datum tot 3 maanden in de toekomst. Of tot 1 maand terug, als u al verhuisd bent.

Kies een datum tot 3 maanden in de toekomst. Of een datum van maximaal 1 maand geleden.
of ENTER

Is dit uw nieuwe adres?

Controleer uw nieuwe adres en de datum. Vanaf deze datum meldt u dit adres aan.

Adres

{{newAddress.chosenAddress.street}} {{newAddress.chosenAddress.streetNumber}} -{{newAddress.chosenAddress.addition}} {{newAddress.chosenAddress.city}} Aanpassen

Datum ontvangen van sleutel

{{moveInDateDutch}} Aanpassen

of ENTER

Kosten

Water kost geld. Hoeveel u betaalt, hangt af van uw situatie. We leggen dit graag voor u uit.

Uw nieuwe woning heeft een watermeter

Mooi! Met een watermeter ziet u hoeveel water u verbruikt. Uw kosten hangen hier vanaf. Hoe meer water u verbruikt, hoe meer u betaalt. Bespaart u water? Dan betaalt u ook minder. Wel zo eerlijk.

Handig om te weten:

  • U betaalt uw water vooruit. Het bedrag dat u betaalt noemen we een voorschot. In de volgende stap kiest u hoe vaak u het voorschot betaalt.
  • 1 keer per jaar geeft u de meterstand door. Met uw meterstand maken wij uw jaarafrekening.
of ENTER

Hoeveel personen wonen er op uw nieuwe adres?

We weten nog niet hoeveel water u verbruikt. Op basis van het aantal personen geven we u advies. Zodat u straks niet te veel of te weinig betaalt.

Kies het aantal mensen op uw adres

Hoe vaak wilt u betalen?

Kies zelf hoe vaak u wilt betalen. Het bedrag betaalt u vooruit.

Kies in hoeveel termijnen u wilt betalen

U kiest voor betalen . Hoeveel wilt u gaan betalen?

Wij raden u aan om euro te betalen. Dit is het gemiddelde bedrag voor personen . Verbruikt u minder water dan gemiddeld? Dan betaalt u uiteindelijk minder.

U kunt het bedrag per termijn verlagen of verhogen. Maar niet meer dan 10% van het bedrag dat wij aanraden. Voor uw gemak ronden we het bedrag af.

Er gaat helaas iets niet goed. Probeer het opnieuw
of ENTER

Kloppen uw kosten?

Controleer of uw kosten juist zijn.

Aantal personen

Aanpassen

Betaaltermijn

Aanpassen

Bedrag per termijn

{{costs.amount}} Aanpassen

of ENTER

Kosten

Water kost geld. Hoeveel u betaalt, hangt af van uw situatie. We leggen dit graag voor u uit.

Uw nieuwe woning heeft geen watermeter

Daarom schatten we uw waterverbruik. Hierbij kijken we naar het aantal eenheden van uw woning. Eenheden zijn ruimtes als een woonkamer, een keuken of een bad. Hoe meer eenheden uw woning heeft, hoe meer u betaalt.

Hieronder ziet u hoeveel eenheden uw woning heeft.

Aantal eenheden van uw woning {{newAddress.connectionInfo.consumptionUnit.totalAmount}}
Hoe berekenen jullie mijn eenheden?
of ENTER

Hoe vaak wilt u betalen?

Er is helaas iets niet goed gegaan

Kloppen uw kosten?

Controleer of uw kosten juist zijn.

Aantal termijnen

Per maand Per 3 maanden Aanpassen

Bedrag per termijn

{{costs.amount}} Aanpassen

of ENTER

Betaalvoorkeur

Wat is uw rekeningnummer?

De meeste klanten betalen via automatische incasso. Hiermee betaalt u altijd op tijd, zonder dat u iets hoeft te doen. We hebben hiervoor alleen uw rekeningnummer nodig.

Vul uw rekeningnummer (IBAN) in, zonder spaties. Bijvoorbeeld NL01ABNA0123456789.

Vul een geldig rekeningnummer in. Schrijf letters en cijfers aan elkaar. Zonder spaties.
Ik betaal liever handmatig. Ik vul mijn rekeningnummer in voor het geval ik ooit geld terugkrijg.
of ENTER

Betaalvoorkeur

U betaalt via automatische incasso

Met dit rekeningnummer betaalt u nu uw drinkwater. Wilt u het aanpassen? Dat kan na uw verhuizing via Mijn Waternet.

{{customer.iban}}

Ik betaal liever handmatig. Ik vul mijn rekeningnummer in voor het geval ik ooit geld terugkrijg.
of ENTER

Betaalvoorkeur

Wat is uw rekeningnummer?

Vul uw rekeningnummer (IBAN) in, zonder spaties. Bijvoorbeeld NL01ABNA0123456789.

{{customer.iban}}

Ik betaal liever handmatig. Ik vul mijn rekeningnummer in voor het geval ik ooit geld terugkrijg.
of ENTER

Kloppen uw betaalgegevens?

Controleer of uw rekeningnummer en betaalvoorkeur kloppen.

Rekeningnummer

{{customer.ibanInput}} {{customer.iban}} Aanpassen

Betaalvoorkeur

Automatische incasso Handmatige betaling Aanpassen

of ENTER

Meterstand adres nieuw

U bent bijna klaar. We hebben alleen nog de meterstand nodig van uw nieuwe adres.

Kunt u de meterstand nu niet doorgeven? Geen probleem. Dit kunt u ook later doen. U krijgt hiervoor een e-mail als herinnering.

meterstand
  • Vul de {{newMeter.numberOfDigits}} cijfers in die op de zwarte vlakken staan van uw watermeter.
  • Uw meternummer staat op de meter.
of ENTER

Wat is de meterstand van uw nieuwe adres?

Vul de {{newMeter.numberOfDigits}} cijfers in die op de zwarte vlakken staan van uw watermeter.

Uw meternummer is {{newMeter.meterNumber}}.

We weten ongeveer wat uw meterstand is. Wijkt de stand die u invult erg af? Dan geven we dit aan.

Vul een geldige meterstand in. Deze meterstand verwachten wij niet. Weet u zeker dat u de juiste stand van de watermeter hebt ingevuld? Tip: vergelijk het nummer van de meter met het nummer hierboven.
Ik wil mijn meterstand later doorgeven.
of ENTER

Klopt uw meterstand?

Deze meterstand gebruiken we voor het berekenen van uw verbruik

Meterstand

{{ parseInt(newMeter.chosenValue, 10) }} m³ Ik geef mijn meterstand later door.
Waternet stuurt mij een e-mail als herinnering.
Aanpassen

of ENTER

Verhuizing bevestigen

Hoe wilt u uw verhuizing bevestigen?

U krijgt van ons een persoonlijke code. Deze code vult u in bij de volgende stap. Kies hoe u deze code wil krijgen: via e-mail, per SMS of met een spraakbericht.

Pas uw gegevens aan op mijn.waternet.nl of neem contact op met onze klantenservice. Mijn e-mailadres of telefoonnummer klopt niet

Wat is uw code?

Vul de 4 cijfers in van uw code.

Deze code is niet juist. Probeer het opnieuw.

Ik heb geen code gekregen, stuur mij een nieuwe code

We hebben uw code verstuurd op {{timestamp}}. Dit kan een minuut duren.

of ENTER

Wat is uw klantnummer?

Vul uw klantnummer in. Gebruik altijd 10 cijfers. Heeft uw klantnummer minder dan 10 cijfers? Zet er dan extra nullen voor. Bijvoorbeeld 0001234567.

U kunt uw klantnummer op meerdere plekken terugvinden.

Vul een geldig klantnummer in. Gebruik altijd 10 cijfers. Heeft uw klantnummer minder dan 10 cijfers? Zet er dan extra nullen voor. Bijvoorbeeld 0001234567.
of ENTER

Wat is uw e-mailadres?

Vul uw e-mailadres in. Hierop krijgt u een bericht na het afmelden. Zo weet u zeker dat uw afmelding gelukt is.

Dit e-mailadres is al bekend bij ons. Vul een ander e-mailadres in.
of ENTER

Overzicht

U bent bijna klaar. Controleer alleen nog even uw gegevens.

Sommige gegevens zijn voor een deel onzichtbaar. Zo beschermen we uw privacy.

Naam

{{customer.firstname}} {{customer.lastname}}

E-mailadres

E-mailadres

Datum verlaten oude adres

{{moveDateDutch}}

Oud adres

{{chosenAddress.street}} {{chosenAddress.streetNumber}} {{chosenAddress.addition}} {{chosenAddress.zipCode}} {{chosenAddress.city}} Aanpassen

Meterstand oude adres

Ik geef mijn oude meterstand later door.
Waternet stuurt mij een e-mail als herinnering.
{{ meter.chosenValue }} m³ Aanpassen

Nieuw adres

{{newAddress.chosenAddress.street}} {{newAddress.chosenAddress.streetNumber}} {{newAddress.chosenAddress.addition}} {{newAddress.chosenAddress.zipCode}} {{newAddress.chosenAddress.city}} Aanpassen

Datum ontvangst nieuwe sleutel

{{moveInDateDutch}}

Meterstand nieuwe adres

Ik geef mijn nieuwe meterstand later door.
Waternet stuurt mij een e-mail als herinnering
{{ parseInt(newMeter.chosenValue, 10) }} m³ Aanpassen

Kosten

€ {{costs.amount}} per maand per 3 maanden Aanpassen Aanpassen

Betaalvoorkeur

{{customer.iban}}
{{customer.ibanInput}} Automatische incasso Handmatige betaling Aanpassen

of ENTER

U geeft de meterstand van uw oude adres later door. Op de dag van uw verhuizing krijgt u een e-mail als herinnering.

U geeft de meterstand van uw nieuwe adres later door. Op de dag van uw verhuizing krijgt u een e-mail als herinnering.

Kunnen we u nog ergens mee helpen?

Wilt u nog iets weten of regelen? We helpen u graag.

We gebruiken cookies zodat deze site goed werkt. Klik op 'Doorgaan' om cookies te accepteren. Meer weten of uw instellingen aanpassen? Ga naar privacy en cookies.

U zegt: