Mijn Waternet is vernieuwd!

Uw drinkwaterrekening en aanslag waterschapsbelasting bekijkt en betaalt u vanaf nu in het nieuwe Mijn Waternet! Ook uw gegevens kunt u daar makkelijk en snel aanpassen. 

Waarom een nieuw Mijn Waternet?

We willen dat u al uw waterzaken makkelijk zelf online kunt regelen. Daarnaast was de 'oude' Mijn Waternet aan vernieuwing toe. Daarom werken we al een tijd aan een nieuwe omgeving. Zodat u sneller en makkelijker steeds meer dingen online kunt regelen.

Naar Mijn Waternet

Drinkwater

Uw drinkwaterrekening en persoonlijke gegevens vindt u sinds eind 2020 in het nieuwe Mijn Waternet. Hier kunt u binnenkort ook uw termijnbedrag aanpassen. Logt u voor de eerste keer in? Dan moet u voor uw eigen veiligheid een nieuw wachtwoord aanvragen.

Waterschapsbelasting

Vanaf nu vindt u ook uw aanslag waterschapsbelasting in het nieuwe Mijn Waternet. U kiest zelf in hoeveel termijnen u de aanslag betaalt. Of pas uw persoonlijke gegevens aan. Ook ziet u in Mijn Waternet de status van uw bezwaar of kwijtschelding. Wel komt uw aanslag waterschapsbelasting dit jaar later dan normaal

Samen met klanten

We willen dat Mijn Waternet makkelijk te gebruiken is. En dat u er kunt vinden wat u nodig hebt. Daarom willen we weten wat u er van vindt. Want alleen klanten kunnen ons vertellen of een goed idee ook ├ęcht goed werkt. En wat er nog mist in Mijn Waternet.

Laat ons weten wat u van Mijn Waternet vindt!

Vragen?

Komt u er via Mijn Waternet niet uit? Onze klantenservice staat voor u klaar.

 

Bellen

Onze klantenservice is vandaag open tot 17.00 uur.

0900 93 94 normale belkosten
+31 889 39 4000 vanuit het buitenland
U wordt binnen 5 minuten geholpen.

Social media

Stel uw vraag via Facebook of Twitter. We antwoorden binnen 1 werkdag.

Facebook Twitter
Reactie binnen 1 werkdag

E-mail beschikbaar na 20.00 uur

Na 20.00 uur staat onze digitale assistent voor u klaar. U kunt dan een e-mail sturen. Wilt u sneller geholpen worden? Bel dan met ons.

Reactie binnen 5 werkdagen