Mijn Waternet is vernieuwd!
Uw drinkwaterrekening en aanslag waterschapsbelasting bekijkt en betaalt u vanaf nu in het nieuwe Mijn Waternet! Ook uw gegevens kunt u daar makkelijk en snel aanpassen.
Waarom een nieuw Mijn Waternet?
We willen dat u al uw waterzaken makkelijk zelf online kunt regelen. Daarnaast was de 'oude' Mijn Waternet aan vernieuwing toe. Daarom werken we al een tijd aan een nieuwe omgeving. Zodat u sneller en makkelijker steeds meer dingen online kunt regelen.
Naar Mijn WaternetDrinkwater
Uw drinkwaterrekening en persoonlijke gegevens vindt u sinds eind 2020 in het nieuwe Mijn Waternet. Hier kunt u ook uw termijnbedrag aanpassen. Logt u voor de eerste keer in? Dan moet u voor uw eigen veiligheid een nieuw wachtwoord aanvragen.
Waterschapsbelasting
Vanaf nu vindt u ook uw aanslag waterschapsbelasting in het nieuwe Mijn Waternet. U kiest zelf in hoeveel termijnen u de aanslag betaalt. Of pas uw persoonlijke gegevens aan. Ook ziet u in Mijn Waternet de status van uw bezwaar of kwijtschelding. Wel komt uw aanslag waterschapsbelasting dit jaar later dan normaal.
Samen met klanten
We willen dat Mijn Waternet makkelijk te gebruiken is. En dat u er kunt vinden wat u nodig hebt. Daarom willen we weten wat u er van vindt. Want alleen klanten kunnen ons vertellen of een goed idee ook écht goed werkt. En wat er nog mist in Mijn Waternet.
Laat ons weten wat u van Mijn Waternet vindt!Vragen?
Komt u er via Mijn Waternet niet uit? Onze klantenservice staat voor u klaar.
Bellen
Onze klantenservice is gesloten. Wilt u een storing doorgeven? Dat kan 24 uur per dag.
Bel ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Onze digitale assistent is 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen in de week.
Social media
Stel uw vraag via Facebook of Twitter. We antwoorden binnen 1 werkdag.
Chat beschikbaar
Onze digitale assistent staat voor u klaar! Kan de assistent uw vraag niet beantwoorden? Dan kunt u ons altijd via de chat een e-mail sturen.