Help ons verbeteren

Hebt u een klacht, opmerking of tip? Laat het ons weten. Met uw hulp verbeteren wij onze diensten.

Klacht indienen

Wij willen u zo goed mogelijk helpen. Toch kan er soms iets misgaan. Hebt u iets vervelends met ons meegemaakt? Of bent u niet tevreden over onze diensten? Dan kunt u een klacht indienen.

Klacht indienen
Klacht indienen

Klantenpanel

Wilt u vaker uw mening geven? Word dan direct lid van het klantenpanel van Waternet! Wij verbeteren onze diensten graag samen met u.

  • Als lid van het klantenpanel krijgt u af en toe een heel korte vragenlijst per e-mail.
  • Ook doen we onderzoeken met klanten. Dat doen we op ons kantoor.
  • U bepaalt zelf of u meedoet. De deelnemers krijgen een beloning.
Lees meer
Lees meer

Meld een beveiligingsprobleem

Hebt u een beveiligingsprobleem gevonden op onze website? Of in 1 van onze systemen? Dan willen we dat graag weten! Lees hoe u het kunt melden.

Lees meer
Lees meer

 

Wat doen wij met uw feedback?

Met uw feedback verbeteren wij onze website en onze dienstverlening. We kijken niet alleen naar klachten, opmerkingen en tips, maar ook naar de feedback die bezoekers van onze website achterlaten.

Wat hebben we in 2019 verbeterd?

Uit uw feedback halen we veel goede idee├źn voor onze dienstverlening. Dit hebben we verbeterd in 2019, samen met onze klanten: 

  • Steeds meer brieven en e-mails in duidelijke taal.
  • Makkelijker online een bezwaar maken of kwijtschelding aanvragen.
  • Een warm welkom voor nieuwe bewoners van Waterschap Amstel, Gooi en Vecht.
  • Steeds meer zaken direct regelen via de chatbot.
  • Makkelijker doorgeven van de meterstand.
  • De aanslag waterschapsbelasting per e-mail ontvangen.
  • Meer online service voor onze zakelijke klanten.


Waar werken we op dit moment aan?

  • Een nieuw Mijn Waternet met steeds meer mogelijkheden.
  • Makkelijker een verhuizing doorgeven.
  • Een nieuwsbrief om onze klanten te informeren.
  • Betere dienstverlening voor Engelstalige klanten.
  • Bewoners beter informeren bij onderhoud in de straat.
  • Een duidelijke factuur voor onze zakelijke klanten.

 

Vraag en antwoord