Service

De meeste klanten helpen we online. Komt u er niet uit? Onderaan staan contactgegevens van onze klantenservice.
Shape Copy 4

Veelgestelde vragen

Per 1 januari 2017 sturen wij geen acceptgiro’s meer mee bij rekeningen en aanslagen.

Lees meer

Misschien hebt u op hetzelfde moment betaald als wij de herinnering hebben verstuurd. Dan kunt u de herinnering negeren.

Kijk hier uw rekeningen na

Vergeten uw meterstand door te geven? Geen probleem. We maken uw jaarafrekening dan met een schatting. Klopt de schatting niet? Laat het ons dan weten.

Meer over onze schatting en uw jaarafrekening

De betaling van uw drinkwater schrijven we 3 weken na de datum op de rekening af. Waterschapsbelasting rond de 28e dag van de maand.

Lees meer

Contact met onze klantenservice

Wist u dat u veel snel regelt via Mijn Waternet? Dan hebt u ons helemaal niet nodig. Betaal bijvoorbeeld online uw rekening. Of pas uw gegevens aan. Ga direct naar Mijn Waternet. Niet gevonden wat u zocht? Neem gerust contact met ons op.

Chat

Chatten

Snel antwoord op uw vraag? Chat met Waternet!

Telefoon

Bellen

Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Elke dag helpen we ruim 1.500 klanten via de telefoon. Daardoor kan het soms druk zijn. U wacht gemiddeld 2 minuten. Tussen 8.00 en 10.00 uur bent u het snelst geholpen.

Socials

Social media

Stel uw vraag op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Wij reageren binnen 2 uur.

Contact

E-mail

Stel uw vraag via e-mail. Wij reageren binnen 5 werkdagen.

Adres hoofdkantoor

Waternet
Korte Ouderkerkerdijk 7
1096 AC Amsterdam

Openingstijden loket

U bent op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur welkom bij ons loket op het hoofdkantoor.

Hier kunt u alles regelen voor uw waterschapsbelasting, binnenhavengeld en drinkwaterfactuur.