Cookies

We gebruiken cookies zodat deze site goed werkt. Ook kunnen we met cookies advertenties tonen op andere websites. Klik op 'Ja' om alle cookies te accepteren. Meer weten of uw instellingen aanpassen? Ga naar privacy en cookies.

Direct naar content

Service

Uw waterzaken regelt u makkelijk zelf!

Hebt u nog vragen?

Bellen

Onze klantenservice is gesloten. Wilt u een storing doorgeven? Dat kan 24 uur per dag.

Bel ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Onze digitale assistent is 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen in de week.

+31 889 39 4000 (U verlaat deze site) vanuit het buitenland of als 0900 niet kan

Social media

Stel uw vraag via Facebook of X. We antwoorden binnen 1 werkdag.

Facebook (U verlaat deze site) X (U verlaat deze site)
Reactie binnen 1 werkdag

E-mail

Stel uw vraag via e-mail.

E-mail sturen
Reactie binnen 5 werkdagen

Loket

Korte Ouderkerkerdijk 7
1096 AC Amsterdam

  • Op werkdagen van 13.30 tot 15.30 uur
  • Voor vragen over drinkwater of waterschapsbelasting

Veelgestelde vragen van andere klanten

In termijnen betalen kan met een automatische incasso. Handig, want zo betaalt u altijd op tijd. Regel het direct via Mijn Waternet.

In termijnen betalen

Denkt u dat uw aanslag waterschapsbelasting niet klopt? Lees wat u kunt doen.

Meer over uw aanslag

U vindt uw klantnummer op Mijn Waternet, op uw drinkwaterrekening of in de omschrijving van uw bankafschrift.

Klantnummer vinden
Meer veelgestelde vragen
Berrybot Berry, de digitale assistent