Service en contact

De meeste klanten helpen we online. Komt u er niet uit? Onderaan staan contactgegevens van onze klantenservice.
Shape Copy 4

Veelgestelde vragen

Misschien hebt u op hetzelfde moment betaald als wij de herinnering hebben verstuurd. Dan kunt u de herinnering negeren. U kunt in uw rekeningen nakijken of u betaald hebt.

Kijk hier uw rekeningen na

Hebt u geen watermeter? Dan berekent Waternet uw verbruik in eenheden. Dat is misschien anders dan u gewend bent. Lees hier meer over hoe wij het aantal eenheden bepalen.

Ga naar bepalen van eenheden

De betaling van uw drinkwater schrijven we 3 weken na de datum op de rekening af. Waterschapsbelasting rond de 28e dag van de maand.

Lees meer

Per 1 april 2017 betaalt u het drinkwatergeld niet meer via de huur of servicekosten.

Lees meer

Contact met onze klantenservice

Niet gevonden wat u zocht? Neem gerust contact met ons op.

Telefoon

Telefoonnummer

Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur. Elke dag helpen we ruim 1.500 klanten via de telefoon. Daardoor kan het op sommige momenten druk zijn. U wacht gemiddeld 2 minuten. Tussen 08.00 en 10.00 uur bent u het snelst geholpen.

Contact

E-mail beschikbaar na 20:00 uur

U kunt ons na 20:00 uur een e-mail sturen. We helpen u namelijk liever via chat of telefoon. Daarmee bent u sneller geholpen.

Als u een e-mail stuurt, krijgt u binnen 5 werkdagen een reactie.

Socials

Social media

Stel uw vraag op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur. Wij reageren binnen 2 uur.

Adres hoofdkantoor

Waternet
Korte Ouderkerkerdijk 7
1096 AC Amsterdam

Openingstijden loket

U bent op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur welkom bij ons loket op het hoofdkantoor. Hier kunt u alles regelen voor uw waterschapsbelasting, binnenhavengeld en drinkwaterfactuur.