Rekening bekijken en betalen

Bekijk uw rekeningen op Mijn Waternet. En betaal ze makkelijk en veilig met iDEAL.

Direct regelen

Kies zelf hoe u betaalt

Hulp bij betalen

Te laat met betalen

Bent u te laat met betalen? Dat kan natuurlijk gebeuren. We vertellen u graag hoe u extra kosten voorkomt.

Uitleg lezen
Uitleg lezen

Hulp voor gedupeerden toeslagenaffaire

De Rijksoverheid wil de gedupeerden van de toeslagenaffaire graag helpen met een speciale regeling voor uitstel van betaling. Waterschap Amstel, Gooi en Vecht en Waternet doen hier graag aan mee. U kunt ook ook uitstel krijgen voor uw drinkwaterrekening. Lees hoe we kunnen helpen.

Lees meer informatie
Lees meer informatie

Vraag en antwoord over rekening betalen

Er zijn verschillende rekeningnummers voor drinkwater en waterschapsbelasting.

Rekeningnummers bekijken

U kunt uw rekening op 3 manieren betalen. Betalen via automatische incasso of iDEAL regelt u snel via Mijn Waternet. U kunt het bedrag ook overmaken.

Betalen via Mijn Waternet

Was u te laat met betalen? En hebt u daarna een automatische incasso afgegeven? De automatische incasso geldt pas vanaf uw volgende rekening. Daarom krijgt u nog een herinnering voor de niet betaalde rekening.

Lees meer
Alle vragen over uw rekening

Niet gevonden wat u zocht?

We helpen u graag verder!

Chatten

Stel uw vraag aan onze digitale assistent. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

Direct antwoord

Bellen

Onze klantenservice is gesloten. Wilt u een storing doorgeven? Dat kan 24 uur per dag.

Bel ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Onze digitale assistent is 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen in de week.

Social media

Stel uw vraag via Facebook of X. We antwoorden binnen 1 werkdag.

Facebook (U verlaat deze site) X (U verlaat deze site)
Reactie binnen 1 werkdag