Rekening drinkwater
Bekijk uw rekening drinkwater op Mijn Waternet. Vanaf de rekening betaalt u makkelijk en veilig met iDEAL.
Rekening bekijkenBekijk uw rekeningen op Mijn Waternet. En betaal ze makkelijk en veilig met iDEAL.
Bekijk uw rekening drinkwater op Mijn Waternet. Vanaf de rekening betaalt u makkelijk en veilig met iDEAL.
Rekening bekijkenBekijk uw aanslag waterschapsbelasting op Mijn Waternet. Vanaf de aanslag betaalt u makkelijk en veilig met iDEAL.
Aanslag bekijkenVia Mijn Waternet kiest u zelf hoe u betaalt:
Wilt u in termijnen betalen? Dat kan met een automatische incasso. De voordelen:
Bent u te laat met betalen? Dat kan natuurlijk gebeuren. We vertellen u graag hoe u extra kosten voorkomt.
Uitleg lezenKunt u de aanslag waterschapsbelasting niet betalen? We helpen u graag verder.
Opties bekijkenKunt u uw rekening of aanslag niet in 1 keer betalen? Dan is een betalingsregeling een optie.
Betalingsregeling aanvragenDe Rijksoverheid wil de gedupeerden van de toeslagenaffaire graag helpen met een speciale regeling voor uitstel van betaling. Waterschap Amstel, Gooi en Vecht en Waternet doen hier graag aan mee. U kunt ook ook uitstel krijgen voor uw drinkwaterrekening. Lees hoe we kunnen helpen.
Lees meer informatieBetaal de rekening zo snel mogelijk via Mijn Waternet. Zo voorkomt u extra kosten.
Meer over te laat betalenDoor de coronacrisis konden sommige klanten hun aanslag waterschapsbelasting of hun drinkwaterrekening niet op tijd betalen. Zij konden tot 31 augustus 2020 uitstel van betaling of een betalingsregeling aanvragen. Dit is nu niet meer mogelijk.
Lees meerHebt u al betaald? Dan hoeft u niets te doen. Bekijk uw rekening en betaling op Mijn Waternet.
Rekening bekijken op Mijn WaternetU gebruikt verschillende rekeningnummers voor drinkwater en waterschapsbelasting.
Rekeningnummers bekijkenU kunt uw rekening op 3 manieren betalen. Betalen via automatische incasso of iDEAL regelt u snel via Mijn Waternet. U kunt het bedrag ook overmaken.
Betalen via Mijn WaternetWas u te laat met betalen? En hebt u daarna een automatische incasso afgegeven? De automatische incasso geldt pas vanaf uw volgende rekening. Daarom krijgt u nog een herinnering voor de niet betaalde rekening.
Lees meerWe helpen u graag verder!
Stel uw vraag aan onze digitale assistent. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week.
Onze klantenservice is op werkdagen open tussen 8.00 en 17.00 uur. Wilt u een storing doorgeven? Dat kan 24 uur per dag.
Onze digitale assistent is 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen in de week.