Rekening bekijken en betalen

Bekijk uw rekeningen op Mijn Waternet. En betaal ze makkelijk en veilig met iDEAL.

Direct regelen

Kies zelf hoe u betaalt

Hulp bij betalen

Te laat met betalen

Bent u te laat met betalen? Dat kan natuurlijk gebeuren. We vertellen u graag hoe u extra kosten voorkomt.

Uitleg lezen
Uitleg lezen

Hulp voor gedupeerden toeslagenaffaire

De Rijksoverheid wil de gedupeerden van de toeslagenaffaire graag helpen met een speciale regeling voor uitstel van betaling. Waterschap Amstel, Gooi en Vecht en Waternet doen hier graag aan mee. U kunt ook ook uitstel krijgen voor uw drinkwaterrekening. Lees hoe we kunnen helpen.

Lees meer informatie
Lees meer informatie

Vraag en antwoord over rekening betalen

Alle vragen over uw rekening

Niet gevonden wat u zocht?

We helpen u graag verder!

Chatten

Onze chatbot Berry beantwoordt steeds meer vragen. Weet Berrybot het antwoord niet? Dan wordt u doorverbonden met een medewerker.

Direct antwoord

Bellen

Onze klantenservice is gesloten. Wilt u een storing doorgeven? Dat kan 24 uur per dag.

Bel ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Op werkdagen kunt u tot 20.00 uur chatten met een medewerker.

0900 9394 normale belkosten
+31 889 39 4000 vanuit het buitenland
Gesloten

Social media

Stel uw vraag via Facebook of Twitter. We antwoorden binnen 4 werkdagen.

Facebook Twitter
Reactie binnen 4 werkdagen