Contact met onze klantenservice

Wist u dat u veel snel regelt via Mijn Waternet? Zoals uw laatste rekening bekijken of betalen? Of uw gegevens aanpassen? Dan hebt u ons helemaal niet nodig.

Naar Mijn Waternet

Stel uw vraag via chat

  • Direct antwoord
  • Altijd beschikbaar
  • 70% meteen geholpen

Hallo, ik ben de digitale assistent van Waternet. Ik zal uw vraag zo goed mogelijk beantwoorden. Waarmee kan ik u helpen?

Start chat
Berrybot
Berry, de digitale assistent
U zegt:
 

Veelgestelde vragen van andere klanten

Meer veelgestelde vragen

Zo kunt u ons ook bereiken

Bellen

Onze klantenservice is gesloten. Wilt u een storing doorgeven? Dat kan 24 uur per dag.

Bel ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Onze digitale assistent is 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen in de week.

0900 9394 normale belkosten
+31 889 39 4000 vanuit het buitenland

Social media

Stel uw vraag via Facebook of Twitter. We antwoorden binnen 1 werkdag.

Facebook Twitter
Reactie binnen 1 werkdag

Chat beschikbaar

Onze digitale assistent staat voor u klaar! Kan de assistent uw vraag niet beantwoorden? Dan kunt u ons altijd via de chat een e-mail sturen.

Direct antwoord

24/7 storing of overlast melden

U kunt 24 uur per dag en op elke dag van de week een storing of overlast melden op telefoonnummer 0900 93 94. Kijk vóór u belt eerst of de storing al bij ons bekend is.

Storingen bekijken

Help ons verbeteren

Hebt u een opmerking, tip of klacht? Laat het ons weten. Uw mening telt!

Help ons verbeteren

Adres hoofdkantoor

Stichting Waternet
Korte Ouderkerkerdijk 7
1096 AC Amsterdam

Openingstijden loket

U bent op werkdagen tussen 13.30 en 15.30 uur welkom bij ons loket op het hoofdkantoor. Hier kunt u alles regelen voor uw waterschapsbelasting en drinkwater.