Cookies

We gebruiken cookies zodat deze site goed werkt. Ook kunnen we met cookies advertenties tonen op andere websites. Klik op 'Ja' om alle cookies te accepteren. Meer weten of uw instellingen aanpassen? Ga naar privacy en cookies.

Direct naar content

Contact met onze klantenservice

Wist u dat u veel snel regelt via Mijn Waternet? Zoals uw laatste rekening bekijken of betalen? Of uw gegevens aanpassen? Dan hebt u ons helemaal niet nodig.

Naar Mijn Waternet

Stel uw vraag via chat

  • Direct antwoord
  • Altijd beschikbaar
  • 70% meteen geholpen

Hallo, ik ben de digitale assistent van Waternet. Ik zal uw vraag zo goed mogelijk beantwoorden. Waarmee kan ik u helpen?

Start chat
Berrybot Berry, de digitale assistent

Veelgestelde vragen van andere klanten

Op Mijn Waternet ziet u al uw rekeningen. En of u nog een rekening moet betalen voor drinkwater of uw waterschapsbelasting. Log direct in om uw rekeningen te zien.

Bekijk rekeningen op Mijn Waternet

Weet u niet of u een account hebt voor Mijn Waternet? Kijk hoe u de meest voorkomende problemen snel oplost.

Hulp bij account aanmaken

Nee. Voor uw waterschapsbelasting hoeft u uw verhuizing niet aan ons door te geven. Geef uw nieuwe adres wel door aan de gemeente. De gemeente stuurt uw gegevens door naar ons.

Lees meer

U vindt uw klantnummer op Mijn Waternet, op uw drinkwaterrekening of in de omschrijving van uw bankafschrift.

Klantnummer vinden
Meer veelgestelde vragen

Hebt u nog vragen?

Bellen

Onze klantenservice is gesloten. Wilt u een storing doorgeven? Dat kan 24 uur per dag.

Bel ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Onze digitale assistent is 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen in de week.

Social media

Stel uw vraag via Facebook of X. We antwoorden binnen 1 werkdag.

Facebook (U verlaat deze site) X (U verlaat deze site)
Reactie binnen 1 werkdag

Chat beschikbaar

Onze digitale assistent staat voor u klaar! Kan de assistent uw vraag niet beantwoorden? Dan kunt u ons altijd via de chat een e-mail sturen.

Nu chatten
Direct antwoord

24/7 storing, overlast of noodsituatie melden

U kunt 24 uur per dag en op elke dag van de week een storing, overlast of noodsituatie melden op telefoonnummer 0900 - 9394. Is er acuut gevaar? Bel dan de hulpdiensten via 112. Kijk vóór u belt eerst of de storing al bij ons bekend is.

Storingen bekijken

Adres hoofdkantoor

Stichting Waternet
Korte Ouderkerkerdijk 7
1096 AC Amsterdam

Openingstijden loket

U bent op werkdagen tussen 13.30 en 15.30 uur welkom bij ons loket op het hoofdkantoor. Hier kunt u alles regelen voor uw waterschapsbelasting en drinkwater.