Op Mijn Waternet ziet u al uw rekeningen. En of u nog een rekening moet betalen voor drinkwater of uw waterschapsbelasting. Log direct in om uw rekeningen te zien.
Bekijk rekeningen op Mijn WaternetContact met onze klantenservice
Wist u dat u veel snel regelt via Mijn Waternet? Zoals uw laatste rekening bekijken of betalen? Of uw gegevens aanpassen? Dan hebt u ons helemaal niet nodig.
Stel uw vraag via chat
Veelgestelde vragen van andere klanten
Weet u niet of u een account hebt voor Mijn Waternet? Kijk hoe u de meest voorkomende problemen snel oplost.
Hulp bij account aanmakenNee. Voor uw waterschapsbelasting hoeft u uw verhuizing niet aan ons door te geven. Geef uw nieuwe adres wel door aan de gemeente. De gemeente stuurt uw gegevens door naar ons.
Lees meerU vindt uw klantnummer op Mijn Waternet, op uw drinkwaterrekening of in de omschrijving van het afschrift van uw bank.
Klantnummer vindenU kunt zich online aanmelden voor drinkwater van Waternet. Voor waterschapsbelasting hoeft u niets aan ons door te geven.
Aanmelden voor drinkwaterZo kunt u ons ook bereiken
Bellen
Onze klantenservice is vandaag open tot 17.00 uur.
Social media
Stel uw vraag via Facebook of Twitter. We antwoorden binnen 1 werkdag.
E-mail beschikbaar na 20.00 uur
Na 20.00 uur staat onze digitale assistent voor u klaar. U kunt dan een e-mail sturen. Wilt u sneller geholpen worden? Bel dan met ons.
24/7 storing of overlast melden
U kunt 24 uur per dag en op elke dag van de week een storing of overlast melden op telefoonnummer 0900 93 94. Kijk vóór u belt eerst of de storing al bij ons bekend is.
Help ons verbeteren
Hebt u een opmerking, tip of klacht? Laat het ons weten. Uw mening telt!
Adres hoofdkantoor
Stichting Waternet
Korte Ouderkerkerdijk 7
1096 AC Amsterdam
Openingstijden loket
U bent op werkdagen tussen 13.30 en 15.30 uur welkom bij ons loket op het hoofdkantoor. Hier kunt u alles regelen voor uw waterschapsbelasting en drinkwater.