Cookies

We gebruiken cookies zodat deze site goed werkt. Ook kunnen we met cookies advertenties tonen op andere websites. Klik op 'Ja' om alle cookies te accepteren. Meer weten of uw instellingen aanpassen? Ga naar privacy en cookies.

Direct naar content

Mijn automatische incasso voor drinkwater is mislukt. Wat nu?

Is de automatische afschrijving van uw drinkwaterkosten niet gelukt? Omdat er niet genoeg geld op uw rekening stond? Dan krijgt u een brief met de vraag om het bedrag alsnog te betalen.

Als het niet gelukt is om het geld van uw rekening af te schrijven, sturen we u een brief met een rekening. Wij vragen u dan om het bedrag alsnog te betalen. De automatische incasso blijft doorgaan. Het bedrag van de volgende termijn proberen we dus gewoon weer af te schrijven.

Als de automatische incasso twee keer is mislukt

Dan zetten wij de automatische incasso wél stop. U moet uw rekeningen dan weer zelf betalen. We sturen u ook een brief. En een rekening voor de kosten die u nog niet betaald hebt.

Berrybot Berry, de digitale assistent