Ik ben niet tevreden over de behandeling van mijn klacht. Wat kan ik doen?

Bent u niet tevreden over onze behandeling van uw klacht? Dat vinden we natuurlijk jammer om te horen. We horen graag waarom u niet tevreden bent. En hoe we u misschien toch nog kunnen helpen. Wilt u uw klacht ergens anders kwijt? Dan kunt u terecht bij de Ombudsman van Amsterdam of de Nationale ombudsman.

Via ons klachtenformulier horen we graag waarom u niet tevreden bent. En hoe we u misschien toch nog kunnen helpen.

Wilt u uw klacht ergens anders kwijt?

Neem contact op met de Ombudsman van Amsterdam over:

  • uw levering, aansluiting of rekening van drinkwater
  • (de aanleg van) het riool
  • het beheer van grondwater

Neem contact op met de Nationale ombudsman over:

  • waterschapsbelasting 
  • het beheer van oppervlaktewater (grachten, rivieren, sloten en meren)
  • het beheer en onderhoud van dijken, sluizen en bruggen