Cookies

We gebruiken cookies zodat deze site goed werkt. Ook kunnen we met cookies advertenties tonen op andere websites. Klik op 'Ja' om alle cookies te accepteren. Meer weten of uw instellingen aanpassen? Ga naar privacy en cookies.

Direct naar content

Langere wachttijd telefoon

Het is tijdens onze openingstijden erg druk aan de telefoon. We proberen u zo snel mogelijk te helpen. Onze excuses. Op onze website vindt u ook meer informatie over uw vragen.

Bekijk meer informatie

Ik weet niet of ik een account heb van Mijn Waternet. Wat nu?

Weet u niet of u een account hebt voor Mijn Waternet? Kijk hoe u de meest voorkomende problemen snel oplost.

Als nieuwe klant van Waternet krijgt u automatisch een account. Wij maken die voor u aan wanneer u zich aanmeldt voor drinkwater. We sturen u dan een e-mail met daarin een wachtwoord.

Bent u niet zeker of u een account hebt? Probeer dan een van de volgende oplossingen:

  1. U hebt zich misschien nog niet aangemeld voor drinkwater. Meld u nu aan voor drinkwater
  2. Staat het contract op naam van uw partner of huisgenoot? Dan kunt u geen account aanmaken. Uw partner of huisgenoot wel. U kunt ook de drinkwaterrekening op uw naam zetten. Dan maken we automatisch een account voor u aan.
  3. Hebt u wel een account, maar kunt u niet inloggen? Bekijk dan meer informatie over inloggen.

Heeft dit niet geholpen? Vraag dan onze klantenservice om hulp.

Berrybot Berry, de digitale assistent