Ik weet niet of ik een account heb van Mijn Drinkwater. Wat nu?

Weet u niet of u een account hebt van Mijn Drinkwater? Kijk hoe u de meest voorkomende problemen snel oplost.

Als nieuwe klant van Waternet krijgt u automatisch een account. Wij maken die voor u aan wanneer u zich aanmeldt voor drinkwater. We sturen u dan een e-mail met daarin een wachtwoord.

Bent u niet zeker of u een account hebt? Probeer dan een van de volgende oplossingen:

  1. U hebt zich misschien nog niet aangemeld voor drinkwater. Meld u nu aan voor drinkwater
  2. Staat het contract op naam van uw partner of huisgenoot? Dan kunt u geen account aanmaken. Uw partner of huisgenoot wel. U kunt ook de drinkwaterrekening op uw naam zetten. Dan maken we automatisch een account voor u aan.
  3. Hebt u wel een account, maar kunt u niet inloggen? Bekijk dan meer informatie over inloggen.

Heeft dit niet geholpen? Vraag dan onze klantenservice om hulp.