Cookies

We gebruiken cookies zodat deze site goed werkt. Ook kunnen we met cookies advertenties tonen op andere websites. Klik op 'Ja' om alle cookies te accepteren. Meer weten of uw instellingen aanpassen? Ga naar privacy en cookies.

Direct naar content

Hoe maak ik een account aan?

Als nieuwe klant van Waternet krijgt u automatisch een account voor uw drinkwater. Hebt u geen account? Dan kunt u online een account aanvragen. 

Met een account kunt u inloggen bij Mijn Waternet voor drinkwater. Hier bekijkt en betaalt u uw rekeningen voor drinkwater. Ook kunt u uw gegevens aanpassen. Voor waterschapsbelasting hebt u geen account nodig. In plaats daarvan logt u in met uw DigiD.

Hebt u geen account voor uw drinkwater?

Dit kan komen door 3 redenen:
1. U hebt zich misschien nog niet aangemeld voor drinkwater. Meld u nu aan voor drinkwater. Dan maken we automatisch een account voor u aan.
2. Staat het contact op naam van uw partner of huisgenoot? Dan kunt u geen account aanmaken. Uw partner of huisgenoot wel. U kunt ook de drinkwaterrekening op uw naam zetten. We maken dan automatisch een account voor u aan.
3. Bent u een zakelijke klant? Dan klopt het dat u geen account heeft. Wel kunt u online uw waterzaken regelen via waternet.nl/zakelijk.

Vraag een account aan

Hebt u zich aangemeld voor drinkwater? En staat het contract op uw naam? Dan kunt u een zelf online een account aanvragen.

Hebt u wel een account, maar lukt inloggen niet?

Dat is natuurlijk vervelend. Misschien bent u uw wachtwoord vergeten. Of krijgt u een foutmelding. Bekijk onze oplossingen.

Heeft dit niet geholpen? Vraag dan onze klantenservice om hulp.

Berrybot Berry, de digitale assistent