Hoe wilt u uw rekening ontvangen?

U kunt uw rekening van Waternet digitaal of per post krijgen. De meeste klanten kiezen voor digitaal. Geef uw voorkeur eenvoudig aan ons door, het is zo geregeld!

De voordelen van digitale post:

  • Minder brieven, dus beter voor het milieu
  • U bespaart € 1,50 per drinkwaterrekening

 

Regel het direct

Rekening drinkwater per e-mail

Hebt u al een Mijn Drinkwater account? Log dan in met uw e-mailadres en wachtwoord. Ga naar Contactvoorkeur en kies voor 'per e-mail'. Hebt u nog geen Mijn Drinkwater account? Geen probleem, u maakt er een in een paar minuten.

  • U bespaart € 1,50 per rekening en spaart het milieu
  • Snel en veilig betalen met iDEAL, direct vanuit de e-mail
  • 70% van onze klanten kiest al voor rekening per e-mail
Nu instellen
Nu instellen

Toch liever per post?

Wilt u toch liever uw rekening in de brievenbus ontvangen? Ook dat regelt u makkelijk zelf. U doet dit in Mijn Drinkwater en in MijnOverheid.

Waar vind ik mijn rekeningen?

Alle rekeningen vindt u terug op Mijn Waternet. Ook als u uw rekeningen per post krijgt. U bent dus nooit uw rekening kwijt.

Bekijk uw rekeningen op Mijn Waternet

Vragen?

Chatten

Stel uw vraag aan onze digitale assistent. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

Direct antwoord

Bellen

Onze klantenservice is open op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur.

020 608 6600 geen extra kosten
+31 206 08 6600 vanuit het buitenland
Gemiddeld 2 minuten wachten