Hoe wilt u uw rekening ontvangen?

Kies hoe u rekeningen van Waternet krijgt: per e-mail of per post. De meeste klanten kiezen voor e-mail.

Rekening per e-mail

Aanslag waterschapsbelasting per e-mail

Ontvang een handige e-mail als uw aanslag klaarstaat. Log in met uw DigiD en geef uw e-mailadres door!

  • U mist geen belangrijke post
  • Ontvang een handige herinnering
  • Minder papier is beter voor het milieu
Nu instellen
Nu instellen

Rekening drinkwater per e-mail

Hebt u al een Mijn Drinkwater account? Log dan in met uw e-mailadres en wachtwoord. Ga naar Contactvoorkeur en kies voor 'per e-mail'.

  • U bespaart € 1,50 per rekening en spaart het milieu
  • Snel en veilig betalen met iDEAL, direct vanuit de e-mail
  • 70% van onze klanten kiest al voor rekening per e-mail
Nu instellen
Nu instellen

Rekening per post

Krijgt u de rekening nu per e-mail? Maar wilt u liever uw rekening in de brievenbus ontvangen? Ook dat regelt u makkelijk zelf.

  • Voor drinkwater gaat u naar Mijn Drinkwater. Log in met uw e-mailadres en wachtwoord en stel uw voorkeur in op 'per post'.
  • Voor de aanslag waterschapsbelasting logt u in met uw DigiD. Kies bij instellingen voor 'per post'.
  • Ontvangt u nu de aanslag waterschapsbelasting via de Berichtenbox van MijnOverheid? Log dan in bij MijnOverheid en haal bij 'Organisaties Berichtenbox' het vinkje weg bij 'Waternet - Waterschap Amstel, Gooi en Vecht'.

 

Waar vind ik mijn rekeningen?

Alle rekeningen vindt u terug op Mijn Waternet. Ook als u uw rekeningen per post krijgt. U bent dus nooit uw rekening kwijt.

Bekijk uw rekeningen op Mijn Waternet

 

Vragen?

Chatten

Stel uw vraag aan onze digitale assistent. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

Direct antwoord