Hoe wilt u uw rekening ontvangen?

U kunt uw rekening van Waternet digitaal of per post krijgen. De meeste klanten kiezen voor digitaal.

Rekening per e-mail

Rekening drinkwater per e-mail

Hebt u al een Mijn Drinkwater account? Log dan in met uw e-mailadres en wachtwoord. Ga naar Contactvoorkeur en kies voor 'per e-mail'.

  • U bespaart € 1,50 per rekening en spaart het milieu
  • Snel en veilig betalen met iDEAL, direct vanuit de e-mail
  • 70% van onze klanten kiest al voor rekening per e-mail
Nu instellen
Nu instellen

Toch liever per post?

Wilt u toch liever uw rekening in de brievenbus ontvangen? Ook dat regelt u makkelijk zelf.

  • Voor drinkwater gaat u naar Mijn Drinkwater. U logt in met uw e-mailadres en wachtwoord.
  • Voor waterschapsbelasting logt u in bij MijnOverheid en haalt u het vinkje weg bij 'Organisaties Berichtenbox'.

 

Waar vind ik mijn rekeningen?

Alle rekeningen vindt u terug op Mijn Waternet. Ook als u uw rekeningen per post krijgt. U bent dus nooit uw rekening kwijt.

Bekijk uw rekeningen op Mijn Waternet

Vragen?

Chatten

Stel uw vraag aan onze digitale assistent. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

Direct antwoord

Bellen

Onze klantenservice is open op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur.

020 608 6600 geen extra kosten
+31 206 08 6600 vanuit het buitenland
Gemiddeld 2 minuten wachten