Cookies

We gebruiken cookies zodat deze site goed werkt. Ook kunnen we met cookies advertenties tonen op andere websites. Klik op 'Ja' om alle cookies te accepteren. Meer weten of uw instellingen aanpassen? Ga naar privacy en cookies.

Direct naar content

Ik kan niet inloggen bij Mijn Waternet

Lukt inloggen bij Mijn Waternet niet? Dat is natuurlijk vervelend. Bekijk onze oplossingen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Bent u uw wachtwoord vergeten? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. U krijgt dan een e-mail om een nieuw wachtwoord te kiezen. Hierna kunt u meteen weer inloggen.

Nieuw wachtwoord aanvragen

Ik kan niet inloggen met mijn e-mailadres

Misschien probeert u in te loggen met een verkeerd e-mailadres. Bijvoorbeeld omdat u uw account gemaakt hebt met een oud e-mailadres. Geef uw nieuwe e-mailadres door via onze klantenservice.

Nieuw e-mailadres doorgeven

Tip: krijgt u uw rekening voor drinkwater per e-mail? Probeer dan in te loggen met het e-mailadres waarop u de rekening krijgt.

Ik krijg een foutmelding

Krijgt u een foutmelding of een foutcode? Dan is er een technisch probleem met de website. Vaak duurt dit niet lang, dus probeer het na een paar minuten nog een keer. Lukt het nog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Klantenservice

Inloggen niet altijd nodig

Wist u dat inloggen niet altijd nodig is? Voor deze zaken hoeft u niet in te loggen:

Lukt het niet?

Kunt u nog steeds niet inloggen? Dan helpen we u graag verder. Neem contact op met onze klantenservice.

Contact opnemen

Berrybot Berry, de digitale assistent