Ik kan niet inloggen bij Mijn Drinkwater

Lukt inloggen bij Mijn Drinkwater niet? Dat is natuurlijk vervelend. Bekijk onze oplossingen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Bent u uw wachtwoord vergeten? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. U krijgt dan een e-mail om een nieuw wachtwoord te kiezen. Hierna kunt u meteen weer inloggen.

Nieuw wachtwoord aanvragen

Ik kan niet inloggen met mijn e-mailadres

Misschien probeert u in te loggen met een verkeerd e-mailadres. Bijvoorbeeld omdat u uw account gemaakt hebt met een oud e-mailadres. Geef uw nieuwe e-mailadres door via onze klantenservice.

Nieuw e-mailadres doorgeven

Tip: krijgt u uw rekening voor drinkwater per e-mail? Probeer dan in te loggen met het e-mailadres waarop u de rekening krijgt.

Ik heb geen account

Hebt u nog geen account? Of weet u niet zeker of u een account hebt? Maak dan direct uw account aan. Dit kost u slechts 2 minuten. Als u al een account hebt, ziet u dat vanzelf bij het aanmaken.

Account aanmaken

Inloggen niet altijd nodig

Wist u dat inloggen niet altijd nodig is? Voor deze zaken hoeft u niet in te loggen:

Verhuizing doorgeven
Termijnbedrag aanpassen
Jaarlijkse meterstand doorgeven

Lukt het niet?

Kunt u nog steeds niet inloggen? Dan helpen we u graag verder. Neem contact op met onze klantenservice.

Contact opnemen