Wilt u uw termijnbedrag voor drinkwater verhogen of verlagen? Zo voorkomt u dat u later misschien moet bijbetalen. U mag het bedrag ook verlagen. U kunt uw termijnbedrag alleen aanpassen als u een watermeter hebt.
- Uw termijnbedrag voor drinkwater past u aan in Mijn Waternet.
- Uw nieuwe bedrag gaat in na uw volgende rekening.
- Bij uw jaarafrekening krijgt u vanzelf een nieuw termijnbedrag.
Hebt u nog vragen?
Bellen
Onze klantenservice is vandaag open tot 17.00 uur. Wilt u een storing doorgeven? Dat kan 24 uur per dag.
Social media
Stel uw vraag via Facebook of X. We antwoorden binnen 1 werkdag.
Chat beschikbaar
Onze digitale assistent staat voor u klaar! Kan de assistent uw vraag niet beantwoorden? Dan kunt u ons altijd via de chat een e-mail sturen.
Loket
Korte Ouderkerkerdijk 7
1096 AC Amsterdam
- Op werkdagen van 13.30 tot 15.30 uur
- Voor vragen over drinkwater of waterschapsbelasting