Nog geen rekening of afschrijving voor uw drinkwater gehad? Dat kan kloppen.

We hebben helaas vertraging met het sturen van rekeningen en het afschrijven van termijnbedragen voor uw drinkwater.

Dat komt doordat we werkten aan de overgang naar een nieuw systeem. Daardoor konden we een tijd geen rekeningen sturen of geld afschrijven voor uw drinkwater. We zijn de achterstand aan het inhalen. Mogelijk krijgt u daarom een keer meerdere afschrijvingen in één maand.

Als u nog nog geen jaarafrekening hebt gekregen

Hebt u in januari 2021 uw meterstand doorgegeven? En hebt u nog geen jaarafrekening gekregen? Dat kan kloppen. We hebben meer tijd nodig om een juiste jaarafrekening te maken. U krijgt de jaarafrekening dus op een later moment. We kunnen nog niet precies zeggen wanneer dat is. We werken hard aan een correcte jaarafrekening voor alle klanten.

Als uw termijnbedrag voor drinkwater nog niet is afgeschreven

Betaalt u met automatische incasso? Normaal gesproken schrijven we het termijnbedrag voor uw drinkwater elke maand rond de 20e af. Dat is nu tijdelijk anders. We hebben meer tijd nodig om er zeker van te zijn dat we het juiste bedrag afschrijven.

  • Termijnbedrag november 2020
    We hebben het bedrag van november ongeveer een maand later afgeschreven.
  • Termijnbedrag december 2020
    Het bedrag van december is in de week van 15 februari afgeschreven.
  • Termijnbedrag januari 2021
    Het bedrag van januari schrijven we later dan gewoonlijk af. U krijgt ook de termijnrekening later dan gewoonlijk. We kunnen nog niet precies zeggen wanneer dat zal zijn.

We werken eraan om uw termijnbedrag zo snel mogelijk weer rond de normale datum af te schrijven. Onze excuses voor het ongemak.

 

Problemen met betalen?

Krijgt u meerdere rekeningen te snel achter elkaar? En kunt u dat niet betalen? Dat vinden we heel vervelend. U kunt een betalingsregeling aanvragen bij onze klantenservice.

Betalingsregeling aanvragen