Meerdere rekeningen drinkwater in 1 maand

Enkele duizenden klanten zullen de komende maanden 2 rekeningen per maand krijgen. Zo halen we onze achterstand met het versturen van drinkwaterrekeningen in. De rest van de klanten is bij.

Door de overgang naar een nieuw systeem konden we een tijd geen rekeningen sturen of geld afschrijven voor uw drinkwater. Die achterstand hebben we in mei voor het overgrote deel van de klanten ingehaald.

2 rekeningen per maand voor 5600 klanten

Ongeveer 5600 klanten hebben al ongeveer een half jaar geen rekening gekregen. Deze klanten moeten we een tijd lang 2 rekeningen per maand sturen om de achterstand in te halen. Zit u in deze groep en betaalt u met automatische incasso? Dan schijven we de komende tijd ook 2 bedragen per maand af. We sturen u hierover een brief of e-mail.

Problemen met betalen?

Krijgt u meerdere rekeningen te snel achter elkaar? En kunt u dat niet betalen? Dat is natuurlijk vervelend. U kunt een betalingsregeling aanvragen bij onze klantenservice.

Betalingsregeling aanvragen