Nog geen rekening of afschrijving voor uw drinkwater gehad? Dat kan kloppen.

We hebben helaas vertraging met het sturen van rekeningen en het afschrijven van termijnbedragen voor uw drinkwater.

Dat komt doordat we werkten aan de overgang naar een nieuw systeem. Daardoor konden we een tijd geen rekeningen sturen of geld afschrijven voor uw drinkwater. We zijn de achterstand aan het inhalen. Mogelijk krijgt u daarom een keer meerdere afschrijvingen in één maand.

Jaarafrekeningen

Nadat u uw meterstand hebt doorgegeven krijgt u van ons een jaarafrekening. De jaarafrekeningen voor de meterstanden die in januari zijn doorgegeven, zijn inmiddels verstuurd. Voor meterstanden die in februari of maart zijn doorgegeven werken we nog hard aan een correcte jaarafrekening.

Datums afschrijving termijnbedragen

Betaalt u met automatische incasso? Normaal gesproken schrijven we het termijnbedrag voor uw drinkwater elke maand rond de 20e af. Dat is nu tijdelijk anders. We hebben meer tijd nodig om er zeker van te zijn dat we het juiste bedrag afschrijven.

  • Termijnbedrag december 2020
    Het bedrag van december is in de week van 15 februari afgeschreven.
  • Termijnbedrag januari 2021
    Het bedrag van januari is voor een gedeelte van de klanten in de week van 8 maart afgeschreven. Voor de rest van de klanten is het bedrag in de week van 15 maart afgeschreven.
  • Termijnbedrag februari 2021
    U krijgt de rekening in de eerste helft van april. Kort daarna schrijven we ook het bedrag af.
  • Termijnbedrag maart 2021
    U krijgt de rekening in de tweede helft van april. Kort daarna schrijven we ook het bedrag af. Dat betekent dat u in april 2 bedragen betaalt.

We werken eraan om uw termijnbedrag zo snel mogelijk weer rond de normale datum af te schrijven. Onze excuses voor het ongemak.

 

Problemen met betalen?

Krijgt u meerdere rekeningen te snel achter elkaar? En kunt u dat niet betalen? Dat vinden we heel vervelend. U kunt een betalingsregeling aanvragen bij onze klantenservice.

Betalingsregeling aanvragen