Problemen met betalen
We begrijpen dat het vervelend is dat u de aanslag later krijgt dan normaal. En dat het misschien niet lukt om uw aanslag nu te betalen. We helpen u graag.
Bekijk de optiesU krijgt uw aanslag waterschapsbelasting later dan normaal. Bekijk wat dat voor u betekent.
In 2021 hebben we ons computersysteem voor waterschapsbelasting en Mijn Waternet vernieuwd. Dit werk moest af voordat we aanslagen konden versturen. Daarom krijgt u de aanslag voor waterschapsbelasting later dan u gewend bent.
We begrijpen dat het vervelend is dat u de aanslag later krijgt dan normaal. En dat het misschien niet lukt om uw aanslag nu te betalen. We helpen u graag.
Bekijk de optiesBekijk hoeveel waterschapsbelasting u in 2022 gaat betalen.
Kosten bekijkenOude aanslagen die u al betaald hebt zijn niet meer zichtbaar in Mijn Waternet. Wilt u ze toch hebben voor uw administratie? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze klantenservice is op werkdagen open tussen 8.00 en 17.00 uur. Wilt u een storing doorgeven? Dat kan 24 uur per dag.
Onze digitale assistent is 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen in de week.
Stel uw vraag via Facebook of Twitter. We antwoorden binnen 1 werkdag.
Na 20.00 uur staat onze digitale assistent voor u klaar. U kunt dan een e-mail sturen. Wilt u sneller geholpen worden? Bel dan met ons.