Contact met onze klantenservice

Wist u dat u veel snel regelt via Mijn Waternet? Zoals uw laatste rekening bekijken of betalen? Of uw gegevens aanpassen? Dan hebt u ons helemaal niet nodig.

Naar Mijn Waternet

Stel uw vraag via chat

  • Direct antwoord
  • Altijd beschikbaar
  • 70% meteen geholpen

Hallo, ik ben de digitale assistent van Waternet. Ik zal uw vraag zo goed mogelijk beantwoorden. Waarmee kan ik u helpen?

Start chat
Berrybot
Berry, de digitale assistent
U zegt:
 

Veelgestelde vragen van andere klanten

Meer veelgestelde vragen

Zo kunt u ons ook bereiken

Bellen

Onze klantenservice is vandaag open tot 17.00 uur.

0900 93 94 normale belkosten
+31 889 39 4000 vanuit het buitenland
U wordt binnen 5 minuten geholpen.

Social media

Stel uw vraag via Facebook of Twitter. We antwoorden binnen 1 werkdag.

Facebook Twitter
Reactie binnen 1 werkdag

E-mail beschikbaar na 20.00 uur

Na 20.00 uur staat onze digitale assistent voor u klaar. U kunt dan een e-mail sturen. Wilt u sneller geholpen worden? Bel dan met ons.

Reactie binnen 5 werkdagen

24/7 storing of overlast melden

U kunt 24 uur per dag en op elke dag van de week een storing of overlast melden op telefoonnummer 0900 93 94. Kijk vóór u belt eerst of de storing al bij ons bekend is.

Storingen bekijken

Help ons verbeteren

Hebt u een opmerking, tip of klacht? Laat het ons weten. Uw mening telt!

Help ons verbeteren

Adres hoofdkantoor

Stichting Waternet
Korte Ouderkerkerdijk 7
1096 AC Amsterdam

Openingstijden loket

U bent op werkdagen tussen 13.30 en 15.30 uur welkom bij ons loket op het hoofdkantoor. Hier kunt u alles regelen voor uw waterschapsbelasting en drinkwater.