Contact met onze klantenservice

Wist u dat u veel snel regelt via Mijn Waternet? Zoals uw laatste rekening bekijken of betalen? Of uw gegevens aanpassen? Dan hebt u ons helemaal niet nodig.

Naar Mijn Waternet

Stel uw vraag via chat

Hallo, ik ben de digitale assistent van Waternet. Ik zal uw vraag zo goed mogelijk beantwoorden. Waarmee kan ik u helpen?

5C527CB8-DE19-4A36-8DDC-D00B7F747B50 Start chat
Berrybot
Berry, de digitale assistent
U zegt:
 
  • Direct antwoord
  • Altijd beschikbaar
  • 70% meteen geholpen

Veelgestelde vragen van andere klanten

Meer veelgestelde vragen

Zo kunt u ons ook bereiken

Bellen

Onze klantenservice is gesloten. Wilt u een storing doorgeven? Dat kan 24 uur per dag.

Bel ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Onze digitale assistent is 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen in de week.

0900 9394 normale belkosten
+31 889 39 4000 vanuit het buitenland
Gesloten

Social media

Stel uw vraag via Facebook of Twitter. We antwoorden binnen 1 werkdag.

Facebook Twitter
Reactie binnen 1 werkdag

Chat beschikbaar

Onze digitale assistent staat voor u klaar! Kan de assistent uw vraag niet beantwoorden? Dan kunt u ons altijd via de chat een e-mail sturen.

Direct antwoord

24/7 storing of overlast melden

U kunt 24 uur per dag en op elke dag van de week een storing of overlast melden op telefoonnummer 0900 93 94. Kijk vóór u belt eerst of de storing al bij ons bekend is.

Storingen bekijken

Help ons verbeteren

Hebt u een opmerking, tip of klacht? Laat het ons weten. Uw mening telt!

Help ons verbeteren

Adres hoofdkantoor

Stichting Waternet
Korte Ouderkerkerdijk 7
1096 AC Amsterdam

Openingstijden loket

U bent op werkdagen tussen 13.30 en 15.30 uur welkom bij ons loket op het hoofdkantoor. Hier kunt u alles regelen voor uw waterschapsbelasting en drinkwater.