Contact met onze klantenservice

Wist u dat u veel snel regelt via Mijn Waternet? Zoals uw laatste rekening bekijken of betalen? Of uw gegevens aanpassen? Dan hebt u ons helemaal niet nodig.

Naar Mijn Waternet

Stel uw vraag via chat

Hallo, ik ben de digitale assistent van Waternet. Ik zal uw vraag zo goed mogelijk beantwoorden. Waarmee kan ik u helpen?

Start chat
Berrybot
Berry, de digitale assistent
U zegt:
 
  • Direct antwoord
  • Altijd beschikbaar
  • 70% meteen geholpen

Veelgestelde vragen van andere klanten

Meer veelgestelde vragen

Zo kunt u ons ook bereiken

Bellen

Onze klantenservice is vandaag open tot 17.00 uur.

0900 93 94 normale belkosten
+31 889 39 4000 vanuit het buitenland
U wordt binnen 5 minuten geholpen.

Social media

Stel uw vraag via Facebook of Twitter. We antwoorden binnen 1 werkdag.

Facebook Twitter
Reactie binnen 1 werkdag

E-mail beschikbaar na 20.00 uur

Na 20.00 uur staat onze digitale assistent voor u klaar. U kunt dan een e-mail sturen. Wilt u sneller geholpen worden? Bel dan met ons.

Reactie binnen 5 werkdagen

24/7 storing of overlast melden

U kunt 24 uur per dag en op elke dag van de week een storing of overlast melden op telefoonnummer 0900 93 94. Kijk vóór u belt eerst of de storing al bij ons bekend is.

Storingen bekijken

Help ons verbeteren

Hebt u een opmerking, tip of klacht? Laat het ons weten. Uw mening telt!

Help ons verbeteren

Adres hoofdkantoor

Stichting Waternet
Korte Ouderkerkerdijk 7
1096 AC Amsterdam

Openingstijden loket

U bent op werkdagen tussen 13.30 en 15.30 uur welkom bij ons loket op het hoofdkantoor. Hier kunt u alles regelen voor uw waterschapsbelasting en drinkwater.