Termijnbedrag aanpassen

Wilt u uw termijnbedrag voor drinkwater verhogen of verlagen? Zo voorkomt u dat u later misschien moet bijbetalen. U mag het bedrag ook verlagen. U kunt uw termijnbedrag alleen aanpassen als u een watermeter hebt.

  •     Uw termijnbedrag voor drinkwater past u aan in Mijn Waternet.
  •     Uw nieuwe bedrag gaat in na uw volgende rekening.
  •     Bij uw jaarafrekening krijgt u vanzelf een nieuw termijnbedrag.

Waarom kan ik mijn termijnbedrag niet aanpassen

Vragen?

Bellen

Onze klantenservice is gesloten. Wilt u een storing doorgeven? Dat kan 24 uur per dag.

Bel ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Onze digitale assistent is 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen in de week.

0900 9394 normale belkosten
+31 889 39 4000 vanuit het buitenland

Social media

Stel uw vraag via Facebook of Twitter. We antwoorden binnen 1 werkdag.

Facebook Twitter
Reactie binnen 1 werkdag

E-mail beschikbaar na 20.00 uur

Na 20.00 uur staat onze digitale assistent voor u klaar. U kunt dan een e-mail sturen. Wilt u sneller geholpen worden? Bel dan met ons.

Reactie binnen 1 werkdag