Wilt u uw termijnbedrag voor drinkwater verhogen of verlagen? Zo voorkomt u dat u later misschien moet bijbetalen. U mag het bedrag ook verlagen. U kunt uw termijnbedrag alleen aanpassen als u een watermeter hebt.
- Uw termijnbedrag voor drinkwater past u aan in Mijn Waternet.
- Uw nieuwe bedrag gaat in na uw volgende rekening.
- Bij uw jaarafrekening krijgt u vanzelf een nieuw termijnbedrag.
Vragen?
Bellen
Onze klantenservice is gesloten. Wilt u een storing doorgeven? Dat kan 24 uur per dag.
Bel ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Onze digitale assistent is 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen in de week.
Social media
Stel uw vraag via Facebook of Twitter. We antwoorden binnen 1 werkdag.
E-mail beschikbaar na 20.00 uur
Na 20.00 uur staat onze digitale assistent voor u klaar. U kunt dan een e-mail sturen. Wilt u sneller geholpen worden? Bel dan met ons.