Wilt u uw termijnbedrag voor drinkwater verhogen of verlagen? Zo voorkomt u dat u later misschien moet bijbetalen. U mag het bedrag ook verlagen. U kunt uw termijnbedrag alleen aanpassen als u een watermeter hebt.
- Uw termijnbedrag voor drinkwater past u aan in Mijn Waternet.
- Uw nieuwe bedrag gaat in na uw volgende rekening.
- Bij uw jaarafrekening krijgt u vanzelf een nieuw termijnbedrag.
Vragen?
Bellen
Onze klantenservice is vandaag open tot 17.00 uur.
0900 93 94
(U verlaat deze site)
normale belkosten
+31 889 39 4000
(U verlaat deze site)
vanuit het buitenland
U wordt binnen 10 minuten geholpen
Social media
Stel uw vraag via Facebook of Twitter. We antwoorden binnen 1 werkdag.
Reactie binnen 1 werkdag
E-mail beschikbaar na 20.00 uur
Na 20.00 uur staat onze digitale assistent voor u klaar. U kunt dan een e-mail sturen. Wilt u sneller geholpen worden? Bel dan met ons.
Reactie binnen 5 werkdagen