Termijnbedrag aanpassen

Uw termijnbedrag voor drinkwater verhogen of verlagen? Zo voorkomt u dat u later misschien moet bijbetalen. U mag het bedrag ook verlagen.

  •     Uw termijnbedrag voor drinkwater past u aan via onze klantenservice.
  •     Uw nieuwe bedrag gaat in na uw volgende rekening.
  •     Bij uw jaarafrekening krijgt u vanzelf een nieuw termijnbedrag.

Vragen?

Bellen

Onze klantenservice is gesloten. Wilt u een storing doorgeven? Dat kan 24 uur per dag.

Bel ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Op werkdagen kunt u tot 20.00 uur chatten met een medewerker.

0900 9394 normale belkosten
+31 889 39 4000 vanuit het buitenland
Gesloten

Social media

Stel uw vraag via Facebook of Twitter. We antwoorden binnen 4 werkdagen.

Facebook Twitter
Reactie binnen 4 werkdagen

Chat beschikbaar

Onze digitale assistent staat voor u klaar! Kan de assistent uw vraag niet beantwoorden? Dan kunt u ons altijd via de chat een e-mail sturen.

Direct antwoord